پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204293
راهپيمايي پرشکوه روز ۲۲ بهمن در شهر فارسان برگزار شد + تصاوير
تاریخ انتشار : 1394/11/22 12:47:40
نمایش : 2104
همزمان با ساير شهرهاي کشور راهپيمايي ۲۲ بهمن در شهر فارسان با حضور اقشار گوناگون مردم برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر برگزار شد و شرکت کنندگان بار ديگر ضمن حمايت از مباني انقلاب اسلامي تاکيد و انزجار خود را از سياست‌هاي استکبار جهاني اعلام کردند.

در اين راهپيمايي که از ميدان امام خيميني (ره) آغاز شد، شرکت کنندگان با حمل تصاويري از بنيانگذار جمهوري اسلامي و مقام معظم رهبري، ضمن محکوم کردن توطئه هاي استکباري، بر وحدت و همدلي مردم حول محور رهبري با عنوان تنها رمز ماندگاري انقلاب اسلامي، تاکيد کردند.

در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين حسين جمالي زاده امام جمعه فارسان با تاکيد بر نقش مجلس خبرگان رهبري و اهميت آن در انتخاب رهبر، مردم را به شرکت پرشور و پر رنگ در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي دعوت نمود.

  وي با تاکيد بر حضور مردم در انتخابات، از طرفداران کانديداها خواست تا در زمان تبليغات فقط به معرفي خصوصيات و برنامه هاي کانديداي مورد نظر خود بپردازند و از نفي و توهين و به ساير کانديداها بپرهيزند.

در پايان اين مراسم قطعنامه ي راهپيمايي ۲۲ بهمن قرائت شد.


 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html